Αποθέωση του Κακού

Stoker - Η αθωότητα τελειώνει εδώ

Mia Wasikowska
StokerMia Wasikowska, Matthew Goode

Stoker - Μην ενοχλείτε την οικογένεια

Στα πλαίσια των ταινιών τρόμου, ένα θρίλερ που εξετάζει μια όψη της εκδήλωσης του κακού: όλα αρχίζουν από ένα τραγικό δυστύχημα που στερεί από τη σύζυγο και κόρη το σημείο στήριξης και αναφοράς τους - τον σύζυγο και πατέρα.

Τίτλος: Stoker
Σκηνοθεσία: Chan Wook-Park
Πρωταγωνιστούν: Mia Wasikowska, Nicole Kidman, Matthew Goode
Έτος:  2013
Είδος: Θρίλερ
Διάρκεια: 99΄
Τοποθεσίες γυρισμάτων: Nashville Tennessee
Αξιολόγηση: 3️⃣

Μια εις βάθος παρουσίαση των παθολογικών εκδηλώσεων της ψυχοπάθειας με αναφορές στα αίτια αυτής καθώς στα γεγονότα που μέσα στο μυαλό των πασχόντων, παίρνουν άλλη τροπή...

Αλήθεια και φαντασιοπληξία συγχέονται. Που είναι η αλήθεια των γεγονότων λοιπόν;

Nicole Kidmaan - Mia WasikowskaNicole Kidman

Σε μια απομονωμένη πολυτελή κατοικία ζει η Ίντια Στόκερ με τη μητέρα της Έβελιν - μόνες μετά το δυστύχημα στο οποίο χάθηκε ο πατέρας της. Η κόρη ζει με τις εμμονές του παρελθόντος έχοντας αναπτύξει στο μεταξύ ένα μίσος για τη μητέρα της.Τη μοναξιά αυτή έρχεται να συμπληρώσει ο θείος της Τσαρλς Στόκερ, που την παρουσία του δεν είχε ποτέ βιώσει.

Ο σατανικός αυτός θείος αναπτύσσει μια σχέση με τη μητέρα της καθώς και με την ίδια που τον ερωτεύεται ευθύς αμέσως. Στο τέλος βγαίνει από τη μέση καθώς η μητέρα της αμυνόμενη τον σκοτώνει. Είναι ένα θρίλερ με έντονο το στοιχείο του μακάβριου. Η ζωή δεν είναι ωραία σε κάθε περίπτωση αυτής της ιστορίας που μας διηγείται ο σκηνοθέτης.

Stoker (2013) on IMDb

Σημεία αναφοράς στο έργο "Ψυχώ" του Χίτσκοκ στη σκηνή του ντους. Επίσης εντυπωσιακή είναι η μουσική (Giuseppe Verdi) καθώς και το background εκτύλιξης της πλοκής. Οι ηθοποιοί υποστηρίζουν ικανοποιητικά τους ρόλους τους με έμφαση σ' αυτή της νέας εμφανιζόμενης - τιμημένης με το βραβείο Saturn ηθοποιίας νέας ηθοποιού, Mia. Wasikowska. Όλοι οι συντελεστές βραβεύτηκαν ή διακρίθηκαν στις απονομές ανάλογων φεστιβάλ. Ο Κορεάτης σκηνοθέτης Τσαν Γουκ-Παρκ, πλησίασε την επιτυχία του πρότερου έργου του "Oldboy" (2013) - στο οποίο πρωταγωνιστούσε πάλι η Nicole Kidman.

🌹Ίντια Στόκερ: «Τα αυτιά μου ακούν αυτά που άλλοι δεν ακούν... μικρά απομακρυσμένα πράγματα που δεν βλέπουν οι άλλοι εγώ τα βλέπω... Οι αισθήσεις μου είναι το αποτέλεσμα μιας ζωής ολόκληρης επιθυμιών... επιθυμία να σωθώ, να ολοκληρωθώ. Όπως η φούστα μου έχει ανάγκη τον άνεμο για να κυματίζει, δεν είμαι φτιαγμένη μόνο από τον εαυτό μου. Φοράω τη ζώνη του πατέρα μου που σφίγγει τη μπλούζα της μητέρας μου, τα παπούτσια μου δώρο απ' το θείο μου. Αυτή είμαι εγώ. Όπως ένα λουλούδι δεν διαλέγει το χρώμα του, δεν είμαστε εμείς υπεύθυνοι γι' αυτό που έχουμε γίνει...»


🎹 Stoker: Η σκηνή του πιάνου - Μία Βασίκοβσκα, Μάθιου Γκουντ

Giuseppe Verdi: (Stoker) "IL TROVATORE" Stride la vampa Azucena

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τον Λουκίνο τον γνώρισα στο Σπολέτο...

Jules και Jim

Τα Μπαρμπούνια του Ρενουάρ